y1WlEjNAYV3-K1WpS3N1_iK3Azo TaJuLa's Blog: Mentally Challenged-What Would You Do?

Saturday 19 January 2013

Mentally Challenged-What Would You Do?


Some one had an experience with a mad man in the market and thought to share with you all. I walking in a market place all of a sudden nahim madman come HUG me oooh, NYAMA if u see the kin smell wey comot 4 him body? No b dat one pain me pass sef na d way market women begin laf me. Omo dat 4 seconds hug was like 4 seconds in hell. If u c as i use soap(almost finish one bar soap) and new sponge almost tear my skin comot wen i reach house. D T shirt i wore dat day ehnn, 4get i no wear am again as i just land am 4 dustbin. Till today i still dey reason wetin make d madman hug me dat day oh. If you were in his shoes what would you have done?

1 comment:

  1. If na me I 4 hug d Madman back, equation balance, no cheating....typical of a fulani man lyk me no dullings

    ReplyDelete